Tuesday, July 24, 2012

Luahan Hati Kecil Seorang Gadess


Celoteh Si Gadess
Isnin - 23/07/2012
at 12:05 AM

Assalamualaikum !!!


Alhamdulillah ..syukur ke hadrat ilahi kerana diberi peluang untuk terus hidup di muka bumi ini dan menunaikan ibadah puasa dengan sempurnanya =) sudah 3hari kita menjalani ibadah puasa .. ALHAMDULILLAH ...macam mana puasa korang ?? okey ?? HEHE ..harap dapat menjalani puasa hingga ke akhirnya .. AMIN ~



What is CINTA ???

Setiap manusia mesti pernah merasa cinta terhadap manusia kan ?? macam aienn juga .. Cinta itu kadang-kadang membuatkan kita khayal dengan dunia cinta dan membuatkan kita lupa dunia lain .. that's i'm right ??

Manusia tidak boleh lari dari merasakan cinta itu .. Cinta..jika kita merasakan dengan tulus dan ikhlas ia akan menjadi begitu indah .. tapi jika kita tidak pernah cuba untuk menghargai cinta yang diberi ia bagai tiada keindahan dalam percintaan ..

Tidak salah untuk kita bercinta atau merasakan cinta itu .. tapi jangan disebabkan cinta, kita lalai..kita lupakan Dia ..Cinta anugerah dari yang Maha Esa ..so bersyukurlah dengan apa yang kita dapat dan hargailah cinta itu ..jangan mudah lalai kerana cinta kerana nanti buruk padahnya ..


Luahan Hati Kecilku >>>

Aku telah mengenali ramai lelaki yang hadir dalam hidup ini ..Pelbagai perangai, karenah ..Manusia ni rambut je sama hitam tapi hati lain-lain ..Setiap manusia pasti ada perbezaannya walaupun dia kembar sekalipun ..

Hati aku sudah banyak disakiti insan yang bergelar lelaki ..Hinggakan aku bertekad untuk tidak mempercayai lelaki lagi ..Tetapi aku lemah, hati aku mudah cair dengan bisikan manis seorang lelaki ..Aku tidak boleh mengelak dari merasakan cinta itu ..Kenapa tidak ?? Why ?? hmm ..Sudah banyak kali aku mengelak dari semua itu .Ternyata aku gagal ..

Sekarang aku bersama seorang lelaki yang amat ku sayangi ..Aku berniat insan ini adalah insan terakhir  yang hadir dalam hidupku .Aku ingin menjadikan dia yang terakhir dalam hatiku .Dia amat ku sayangi dan amat ku cintai ..Aku harap dia sudi menjadikan aku pilihan terakhir hatinya .. 
"I LOVE HIM SO MUCH"

Aku senang bila dengannya ..Walaupun tidak pernah bersua muka tetapi hati aku tetap menyayanginya ..He so funny ..Dia suka buat aku ketawa, senyum, gembira .. "TERIMA KASIH AWAK" .. hihihihi ..Dia ni suka sangat gelak ..Apa yang lawak sangat pun entah lah .. HEHE ..Aku gembira disampingmu ..Aku tidak pernah merasa sepi bila dengannya ..

Walaupun kau selalu sangat buat aku sakit hati tapi tidak pernah langsung terniat dalam hati aku hendak membenci kau ..Kau selalu buat aku menangis, terseksa, terluka ..tapi aku sabar ..Setiap yang jadi pasti ada hikmahnya ..Aku redha setiap apa yang terjadi ..Aku pasrah dengan ketentuan-Nya ..


>>> jadikanlah diriku pilihan terakhir hatimu ..

Biar aku mencintaimu,
Biar tidak siapa yang tahu,
Biar aku mencintaimu,
Dalam diam ataupun bisu..
I'm sorry that i love you,
I'm sorry if i miss you,
Even this i can't have you,
You know i'll always be there for you..
I'm sorry but I LOVE YOU

2 comments:

  1. menarik :) sabar k :) da lme xdgr kabar kak aienn :) rindu... dugaan hidup

    ReplyDelete
  2. hehe ..tengs fiera coz sudi baca entri akk ni .. huhu ..rindu fiera jugak ;)

    ReplyDelete

Assalamualaikum ..
Sila Sila Komen ..
Tinggalkan Pesanan Anda ^^
Komen yang murni je OK! ^^