Thursday, November 21, 2013

Alhamdulillah.. dapat CPC (Cost-per-click) Campaigns dari Nuffnang


Gadess.Butterfly
Khamis - 21/11/13
at 10:29 AM

Assalamualaikum!

Akhirnya.. saat yang ditunggu-tunggu telah tiba. huhu ..

thanks DiGi Easy Prepaid

dulu tak pernah active pun dalam nuffnang ni padahal dah lama ada acc nuffnang, cuma tak reti nak guna ja -_- haha! ... sejak baru baru ni baru lah faham apa ke benda nuffnang ni. haha.. terok kan? apa pun tak boleh.. hahaha ...


tunggu punya tunggu akhirnya dapat juga earning dari nuffnang. this is my 1st earning from nuffnang.. hehe ..Alhamdulillah ..terima kasih Nuffnang & terima kasih Nuffnangers yang sudi singgah and klik nuffnang saya :)



4 comments:

  1. leyla x berapa paham la nuffnang ni . bgi la tips sikit . hehehe :)

    ReplyDelete
  2. @Leyla hehe .nanti kita bagi tips k :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum ..
Sila Sila Komen ..
Tinggalkan Pesanan Anda ^^
Komen yang murni je OK! ^^