Friday, November 1, 2013

Suka sebab Apa?


Gadess.Butterfly
Jumaat - 01/11/13
at 3:02 AM

Assalamualaikum !

WELCOME NOVEMBER .i love november... because why? because.............my birthday is in november... huraaayyyy!!!! 27nov <-- tolong ingat tarikh awesome ni tau .HAHA!

ok. now, kita bukan nak cerita pasal november or what tapi kita nak cerita tentang suka? "what? suka?"

bukan suka pasal seseorang tapi pasal blog....

korang SUKA singgah blog seseorang itu sebab apa? kenapa? mengapa? kenapakah? mengapakah?

  • Blog Cantik
    Memang tidak dinafikan lagi, kebanyakkan blogger khususnya blogger girls, blog diorang cantik cantik belaka kan? jeles aienn tengok tau. huhu .nampak tenang and suka ja bila singgah blog yang comel comel tu.

  • Banyak Tutorial
    Banyak blog yang update pasal tutorial terutama tutorial untuk mencantikkan blog. aienn pun adalah juga update tutorial dekat blog aienn. sikit ja tak banyak pun. hehe. kelebihan buat tutorial ni adalah sebab kita boleh share apa yang kita tahu tapi orang tak tahu. so, akan ramailah penghuni penghuni akan singgah dan terjah tutorial kita tu nanti.

  • Entry Best
    Sesetengah blog, diorang akan update entry diorang tentang isu semasa. macam hal dunia, tentang dunia hiburan, alam sekitar dan sebagainya. kalau ada yang update macam tu mungkin ramai yang akan tertarik kan. tak payah tengok berita pun kita dah tahu. HAHA! berita online sudah.

  • Blog Giveaway/Segmen/Contest
    Siapa ada blog giveaway/segmen/contest ? bagi link, meh nak terjah. hehe. ada sesetengah blogger akan buat blog khas untuk GA/SEGMEN/CONTEST macam aienn juga. heee. bukan apa, malas nak campur adukkan dengan entry entry personal right? mesti ramai yang suka tentang ga ni kan. sebab nak dapat hadiah lah katakan. huhu

  • Owner Blog
    Ada tak orang singgah blog seseorang sebab owner dia? ngaku cepat. hehe. kalau sebab owner tu kawan dia it's ok lah tapi kalau sebab minat kat owner tu?????????? "tak dapat dia, tengok blog pun jadilah" haha....

  • Lagu Best
    Ada blogger yang akan letak lagu di dalam blog dia bagi nampak meriah gitu. macam blog aienn ni lagu sahabat. best kan lagu kat blog aienn ni? *perasan. haha

korang suka lawat blog seseorang tu sebab apa?
jawab jangan tak jawab ^_^



10 comments:

  1. Assalamualaikum.. seperti biasa.. blog nie sentiasa ceria seperti owner nye.. hehehhee.. saya nak tau gak, antara 6 sebab awak tue, saya nak tau sebab pe awak singgah blog sy?? hehehe.. kalu saya, sy pilih sebab ke 7.. sebab S E C R E T.. hehehe

    ReplyDelete
  2. sy suke lawat blog-blog yg best tajuk die..:) bile best title die, kemungkinan best jgk isi nye..hehe..:)

    ReplyDelete
  3. @Lelaki Gentle Waalaikumsalam. sebab no.3 mungkin? huhu

    ReplyDelete
  4. @ez hani ye tak ye jgk kan. lupa plk bab tu. huhu. aienn pun kdg2 cm tu jgk :)

    ReplyDelete
  5. hehehehe.. awak suke cerite cerite orang ek.. hehehe..

    ReplyDelete
  6. hehehe.. tak sangke awak pon suke bace cerita tentang orang.. heehehehe.. by da way.. moga moga enjoy bace cerita merepek saya tue.. hehehe..

    ReplyDelete
  7. @Lelaki Gentle hehe. saya pun banyak juga update pasal diri sendiri. bila baca pasal entry personal ni nampak best plk. huhu. sbb tu suka. hope u enjoy to reading my entry :)

    ReplyDelete
  8. hehehe.. okey.. saya memang suka bace tentang diri orang.. tapi dari entry awak memang tip top.. nice.. sy enjoy bace blog awk.. hehehe..

    ReplyDelete
  9. @Lelaki Gentle wahh. tak sangka ada juga org suka bca entry sya ye .hehe. thanks a lot :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum ..
Sila Sila Komen ..
Tinggalkan Pesanan Anda ^^
Komen yang murni je OK! ^^