Thursday, November 21, 2013

Tips untuk Pengguna Nuffnang


Gadess.Butterfly
Khamis - 21/11/13
at 11:54 AM

Assalamualaikum!

Ada blogger ni nak tips nuffnang dari aienn

sebenarnya aienn pun baru jinak jinak nak faham tentang Nuffnang ni. earning pun baru dapat sekali ja.. huhu .. tapi takpe lah kan. aienn bagi je lah tips yang aienn tahu. hehe

  • Tingkatkan Traffic Blog
    • Update Blog
      kenalah selalu update blog. update entry yang mungkin menarik minat pembaca ataupun anda update, singgah blog someone baca entry & comment entry dia & tinggalkan link entry kita, mungkin dia juga akan lawat blog kita & baca entry kita.
    • Blogwalking
      rajin rajinkanlah diri untuk blogwalking blog orang lain dan tinggalkan jejak anda di shoutbox @ comment di entry mereka.
  • Exchange Nuffnang
    kalau kita mula dulu klik nuffnang orang lain, mungkin orang tu pun akan klik balik nuffnang kita. (aienn selalu buat yang ni) means, kita exchange nuffnang kita dengan dia. tinggalkan jejak ja kalau kita dah klik nuffnang dia, insyaAllah dia klik balik.

    aienn rasa ni ja tips yang aienn tahu. hehe .. sebab ni ja yang aienn selalu buat.. kalau korang ada tips lain, kongsilah dengan aienn ye :) lagipun Nuffnang ambil kita dari segi CPUV (Cost-per-unique-visit) & CPC (Cost-per-click) lagi lagi dia akan lebihkan kepada Glitterati daripada Non-Glitterati . aienn dah automatic jadi Glitterati sebab tak silap aienn selepas 7hari dia akan terus serap kita ke Glitterati. mungkinlah ..aienn pun tak pasti.. hehe.. itu saja .... daaa.... :)




    1 comment:

    1. Nice sharing ^^ Earning kite baru Rm1.95 je. Sedihh.

      Btw, dah klik earning awak. ;)

      ReplyDelete

    Assalamualaikum ..
    Sila Sila Komen ..
    Tinggalkan Pesanan Anda ^^
    Komen yang murni je OK! ^^